Tuesday 15 May 2007

Life is shit or life is not always a bed of roses?? Hehe

People used to have brunch but living here, I'm getting used to luncher (lunch and dinner haha. suka hati perkataan aku). Tropicana orange juice for my breakfast will do for my day. Since I have had curry and rice for the past few days, I decided to have KFC. I guess KFC would be worst than rice for my diet but I just opted for it. As usual, I ask for dinner meal, (3 pieces + coleslaw + bun + pepsi + fries) and extra ketchup. He just added another one so it became 3. I need 5 at least to finish my meal. I asked for more than he said “my manager will deduct my salary if I give you more. The most we can give is 4 only”. I was quite cool and I just smiled and asking for one more. Guys, how lucky you are being in Malaysia, you could have a bottle of ketchup for your fries only. I have to be cool in anyway, because I don’t want my BP suddenly goes up due to this life. It’s very true, because I just spoke to Munir and he told me, his friend had high BP after being a year in Saudi. They are worst than me because they have special equation which is arab = tonyok. I guess I have better life than them Hahahahaha.

It’s already 12.31 am and it passed my bed time. I do not feel sleepy or horny by now. Subuh is getting earlier and earlier, I have to push myself to snooze before 1. I just changed the alarm bell from 4.30 to 4.00 because the sun rises at 4.45 now. Practically, my 4.00 o’clock here same as 6.45 am back home hehe.

Ooo yea, my electricity still in jeopardy because I’m not able to do the transfer. I dealt with my agent this morning, so I was asked to pay in advance, regardless of the amount. I told him to pay 1200 but they just accepted 500 only. Then I paid him another 500 for service charge. As long as he gives me the check and with a few clicks I submitted the claims. Shit always happen everywhere. Like it or not, we have to deal with it. If you can turn it to “baja” ( I lost my vocab now), then it will be good. While cleaning it you will get the dirt. Anyway Mohaini is a good shit!!! hahahaha mohen jangan marah.

Next week I will join arm shooting session. I supposed to go yesterday but I had to wait for my agent. He kept on saying 5 minutes but it took him 4 hours to arrive.

Hopefully can work it out so I can put my photos here :-)

20 comments:

Anonymous said...

brutalnya kau punya english
-jernk

geeGrik said...

waaa dah lama ko tak kutuk aku....
takpe jernk, aku jadikan kutukan ko tu satu kutukan yang membina :P
anyway thanks sbb beli kasut boling.
so lps ni boleh main boling

Anonymous said...

itu ler namer nye PRACTICE MAKES PERFECT!!!...

hehehe.. practice2 ler slalu.. update2 laa slalu.. lagik laa power english mu itu!!!!

geeGrik said...

Tapi kena ada bahan, baru boleh bercerita. perfect tak kot. Cuba nak dapatkan A cukup lah hahaha. aku rasa balik mesia nak cuba amik 1119 lah. sebab dulu aku tak amik, sbb kalau aku amik waktu tuh sure dapat 9. haha

Taiko said...

ko ada plan nak gi umrah ke... haji ke?

geeGrik said...

umrah ada lah plan. haritu dah nak pi tapi tetiba ada visa problem, so kena kensel. rancangnya nak buat jugak lah, sbb takut tak dapat sambung kontrak aku kat sini, rugi la tak pi. sbb dah dekat kan

Anonymous said...

taiko sorry semalam tak sempat balas msg kau. aku on hurry.

gee asal nak buat baik ada je masalah. nak buat jahat senang.

Aku rasa jalan ke neraka untuk kau terbuka luas la. So beware dude, jgn salah jalan. Ikutlah Siratal ladzina an amta alaihim, ghairil magdhubi alaihim, wa ladholin

geeGrik said...

aku akan cuba ikut jalan yang terbaik. tapi seriuslah, dah lama aku plan nak gi, tapi setiap kali nak pi, mesti clash ngan schedule atau ada benda lain. Dah sampai sini pun tak sampai2 lagi.

Anonymous said...

gee...saja nak bagitau hang...raja nazrin nak kawin minggu ni...tak balik ka?

geeGrik said...

kim salam lah kat org perak. sesapa yang pergi perak, keluar tol KK tuh, terus je ke depan, 40 min sampai gerik hehehehe

Tracy said...

gee... ko keje apa ah? apsal kat arab plak? tak boring ke? jahat ke diorang tu? kesian ko makan kfc tak cukup ketchup. sedap ke? ayam diorang macam ayam kat msia jugak ker? besar ke? kecik ke?

geeGrik said...

aku kat sini, sbb mat mat saleh tak sanggup dok sini sbb takde bah tuh haha. KFC sini sedap la. aku suka. aku kena beli take away nak makan puasa sbb byk ketchup kat rumah. kat sini dia limit 4 jer. kalau nak lagi, kena buat muka tak malu, mintak

geeGrik said...

tracy , puasa = puas sebenarya.. salah tulih

Izham Miyake said...

baja - fertilizer

lunch + dinner - lunchup

use that when u're horny ahahahahahahahaha :p

geeGrik said...

oit mamat aku dah off dah lagu aku. siut jaaaa.. mesti connection tak power tu pasal sangkut hahahaha

geeGrik said...

tracy:
1) gee... ko keje apa ah?
company aku buat mediation utk telco.
2)apsal kat arab plak? tak boring ke?
sbb ada customer sini bayar support setahun. boring tapi sbb dia bayar bagus, aku sekup ja lah.

3)jahat ke diorang tu?
takde lah jahat, cuma dia org malas sgt.

4)kesian ko makan kfc tak cukup ketchup. sedap ke? ayam diorang macam ayam kat msia jugak ker? besar ke? kecik ke?
mmg kesian. aku siap sapu sikit2 kat fries aku supaya jadi cukup.
ayam dia sedap jugak, spicy dia best. sama besar je ngan KFC malaysia. cuma standardlah takde sos cili. cuma ketchup jer kan.

Tracy said...

kasian kao... tak rindu bini ke? boleh tahan ke lama2 sampai setahun kat sana? tak try amoi arab ke... hehehe... diorang panggil amoi jugak ke... :P

geeGrik said...

dah rindu sangat ni, aku terpaksa guna kuasa raja2 suruh dia datang ahad ni. insyaAllah sampai ahad ni. kalau 2,3 hari takde update tu nanti, jgn risau2 tahu ;-)

Izham Miyake said...

rindu ke horny?

geeGrik said...

bai: dua dua lah :-)