Wednesday 30 May 2007

Letrik Kena potong Hari ini.

Hari ini, sampai saja di ofis, mel called "abg letrik dah kena potong". terkedu aku. mmg boleh naik darah lah. aku call si agent yg mmg tak boleh dipercayai tu. tak dapat. bila dapat dia cakap dia ada meeting. aku terus menjerit. meeting ke tak meeting ka dapat kan letrik aku balikkkkkk!!!

aku hantar email, cakap kat bos bos seluruh alam, dalam draft ku aku tulih "if you think u r paying cheap asian guy too much, i'm ready to fly back to Malaysia now". dan aku tanya mel. "abg nih emosional lah". dan aku pun tak jadi hantar. aku cakap. "They just cut off my electricity and I'll be check in to the hotel today"

Kalau aku ultraman, aku dah terbang kat mamat tuh, pastu aku fireeeeeeeeeeee!!!! sekarang ni mel dekat rumah, duduk dalam oven HaHaHa.

Sesiap yang nak datang sini, pertama sekali, kena ingat, kena bersabar dgn karenah2 org org di sini. kerana negara2 disini, dirunning oleh rakyat2 asing. mereka hanya menghormati rakyat tempatan dan orang2 putih.

6 comments:

Unknown said...

abg gee sabar yea...nana syg kat abg gee sbb abg gee seorang yg penyabar...abg gee cepat2 laa check in hotel tau..nana tak nak abg gee hitam lagi...rugi jer abg gee pakai fair and lovely..abg gee..always remember...nana always love u...

geeGrik said...

Nyace gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

kalau negro europe depa tak hormat ke? kau boleh jadi negro pe

geeGrik said...

aku nak gelak jernk, tapi tgh tak boleh nak gerak sekarang.

Izham Miyake said...

kesian mel..

takut dia pun jadi hitam jugak gee..

geeGrik said...

HaHa bai siut ko. dah selamat dah.. hehe