Monday 30 April 2007

fenin

aku rasa fenin kepala. ujian betullah 3,4 hari ni. aku call agent tadi pasal letrik, dia tetiba cakap flat aku ni nak kena jual dgn owner baru. pastu dia tanya tanak pindah ka. saiko aku rasa. aku habaq dia company dah bayar setahun, dia boleh cakap dia lupa.
tapi aku rasa cool hari ni. aku rasa mungkin aku banyak dosa kot. aku kena bermuhasabah sekarang. aku email kat bos hari ni cakap baik2 dan dia balas pun dah tak sarcastic. masa utk bermuhasabah.
semalam aku call jernk. aku suruh dia beli kasut boling dekat aku. nanti aku suruh wife aku amik sebelum dtg sini. Sini tadak jual lah kasut boling. kasut yang kat tempat boling pulak berlapikkan kulit lonyok. eh silap kulit tonyok. jernk cakap dia akan beli tepi dia suggest aku beli yang mahal. aku cakap tanak. aku nak yang biasa saja. aku nak main suke suke jer lah

10 comments:

Izham Miyake said...

beli jela yang mahal.. tahan sket

geeGrik said...

bai murah2 cukup la. paling murah pun 150 jernk cakap.
aku pesan jgn beli jenis kulit. pvc cukup lah :D

Izham Miyake said...

beli yang kulit.

kot2 lapar.. boleh makan.

geeGrik said...

karang termakan babi karang. haha

Tracy said...

sadap bah tu... hehehe... sorry gee... terserempak blog kao dr blog sally... nice emotional blog...:P

geeGrik said...

Tracy: Aku pun selalu menyinggah blog ko. Kalau takde update pun, aku tgk icon/logo blog ko tuh pun kira ok lah hahahahahha

Tracy said...

Gete' la kao gee....

geeGrik said...

aku ingat lagi masa kat taiping, ada 2,3 menyelinap masuk kat admin punya ofis tgh malam (level 1), ko ngan seli dok terkekek kekek tgk website apa ntah hehe. bai pulak dok bergayut sampai tertidur dalam ofis tuh. ish ish. mesti hangpa lupakan

Tracy said...

aku budak baik... tak buat benda jahat macam tu...:P

geeGrik said...

Tracy: elele. aku rasa korang suka tgh baca utusan malaysia kot :P