Thursday 26 April 2007

Panas

Sampai ofis aku call agent nak tanya apa plan dia. Dia boleh jerit kat aku cakap aku tak bagi copy visa. smlm dia tak mintak. naik darah aku. aku cakap kat dia datang amik sekarang. Dan aku pun dah bengang aku hantar lah email ke bos dubai dan cc ke bos finland. aku cakap lah awat teruk sgt arrangement nih. mamat dubai tu boleh balas cakap, "this is normal and part of the "package" we are paid for". Naik darah aku baca email dia, aku pun click reply all, tulih "living in the dark is not part of the package". Aku nak buat kerja pun tadak mood.
pastu agent tuh baik pulak bila sampai sini tadi (dah kena call ngan org putih la tu), panggil aku habibi aja. ya habibi ya habibi. aku malas nak layan. aku bagi ja document dan belah.
Darah aku makin menurun sudah.

aku rasa ok dah kot. dia mesti buat keja sungguh2 dah. siap cakap tu, i'm not going to take even a penny from you. poyo lah. hang dah kapo byk dah. ppp ra mabuk.
aku call isteri aku, aku mengadu lah kat dia. lega sikit lps mengadu. hehe

No comments: