Monday 4 June 2007

Di ruang rindu

As you most probably notice, you are listening to one nice song here. This song sung by letto
one of the uprising band from Indonesia.

"Yang ‎menarik, meski tergolong band pendatang baru, sebagai sebuah grup ‎musik, Letto paham benar bagaimana mendekatkan diri dengan penggemar. ‎Salah satunya dengan berkomunikasi dahulu dengan penonton sebelum ‎melantunkan lagu. ‎"

Here is the lyric:

dan aku mulai takut terbawa cinta
menghirup rindu yang sesakkan dada
jalanku hampa dan kusentuh dia
terasa hangat oh didalam hati
kupegang erat dan kuhalangi waktu
tak urung jua kulihatnya pergi
tak pnah kuragu dan slalu kuingat
kerlingan matamu dan sentuhan hangat
ku saat itu mencari makna
tumbuhkan rasa yg sesakkan dada
*kau datang dan pergi oh begitu saja
smua kutrima apa adanya
mata terpejam dan hati menggumam
di ruang rindu kita bertemu
* bertemu

6 comments:

Anonymous said...

aku dah dengar byk kali tp tak minat la gee..

geeGrik said...

tak best ek. ok lah.. will remove it soon.

Anonymous said...

tapi saya suker :D

geeGrik said...

sapa lah plak palace nih.

Anonymous said...

tak payah remove la.. ni kan blog kau.. kau berkuasa.

tapi aku suka lagu letto U & I

u & i, just u & i
there’s never been us
dun ask me why
just give me your finger
that one in the midlle
lets laugh on this matter

aku tak faham kenapa middle finger?

geeGrik said...

jernk : ko suke lagu sbb middle finger jer :P