Sunday 1 July 2007

My SIL engagement Day - 16th June 2007

Just received a few pictures from them:

akhirnya adik ipar ku yang paling gedik melangsungkan pertunangannya :-)
Aku tgk gambar mereka ni, mcm hantaran dah nak kawin. Zaman berubah. aku dulu sep sep ja. Bukan kesep tahu. HaHa
beberapa perkataan aku belajar dari adik ipar aku yang bongsu yang poyo (asraf)
Sep : Berjimat
Kesep : Kedekut
Poyo : camna nak translate hah. Tapi aku pandai pakai la.
sketchers : penggunaan dia begini. "lu tak sketchers la". ape ke bende ntah.

Lihatlah gambar dibawah ini.



Couple yang Gedik (adik ipar aku dan tunangnya bernama K. nama sebenar aku tak ingat)

a "BIG" Happy family (Ayah, Zai, K, dan Mama)
Sembah patik harap di ampun =))

Dan yang ini paling aku tak tahan tgk ni. Cuba baca kata2 yang tertulis tu
Tak nampak?? click la kasi beso.
"Atas nama cinta hati ini tak mungkin terbagi, sampai nanti hingga aku mati cinta ini hanya untuk engkau"

ada byk gambo lagi ni. nak letak lagi ke??

No comments: